Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-17, 21:03   #67
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til å ta instruktørkurs i noe treningsgreier i januar, feire en 40-årsdag samme mnd., antagelig en tur til England i april, og så Marbella med venninner i mai (vi har så langt bare kjøpt billett en vei...). Deretter er det jo mange fridager før sommerferie da jeg blir påspandert ferie av mine foreldre som tar med seg meg og mine små, min bror og hans familie til middelhavet i en uke! Luksus!!!
Håper også at 2017 må bli bedre hva gjelder internasjonale eventer som må få bedre utfall enn det som skjedde i 2016. Grugleder meg til valget, men det må bli bedre enn idag. Brungrumset må få konsekvenser for regjeringspartiene....

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat