Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-16, 11:01   #97
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeling av husarbeid

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men det er da biologiske forskjeller?

Det eksisterer biologiske forskjeller mellom kjønnene. Et typisk eksempel er at det er flere menn enn kvinner som er fargeblinde og menn generelt ikke har like godt fargesyn som kvinner, men at denne forskjellen er nok ikke så stor at menn ikke kan sortere ut klær til vask ...

Det blir veldig feil å dra denne type - veldig generaliserte og statistiske forskjeller - ut i konkrete diskusjoner. Det blir som om jeg skulle si at siden 50% av jorden befolkning er menn, burde jeg med mine to barn ha hatt en gutt. Denne type forskjeller er ikke relevante for så små forhold.