Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-07, 01:36   #151
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg har et åndelig syn på tilværelsen - og jeg kaster slett ikke bort noe tid på å ha det perspektivet!
For meg er det heller motsatt - mange hverdagslige stunder blir langt mer betydningsfulle og fyller meg med større glede enn det gjorde i tjueårene da jeg ikke "hadde tid" eller interesse av å gjøre rom for den åndelige siden ved tilværelsen.

Jeg mener ikke at de som tror på overnaturlige ting nødvendigvis kaster bort tiden sin, men er bombesikker på at jeg, som ikke tror på noe som helst overnaturlig, ikke har et kjedeligere, fattigere liv enn de som tror. Det du siterte var et direkte svar på en påstand om at å ikke tro på noe etter døden må være kjedelig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat