Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-16, 11:04   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tanker rundt en julekrybbe

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg er like ulogisk som deg når det gjelder julepynt. Vi er som dere ikke det minste religiøse. For meg blir det helt feil å ha julekrybbe og det finnes ikke noen julekrybbe som er så fin at jeg kunne hatt en. Egentlig synes jeg stjerne i vinduet også er hakket for kristent for min del, men akkurat det har vi likevel uten annen grunn enn at vi synes det er pent. Men sånn prinsipielt sett synes jeg ikke man trenger annen grunn enn "fordi jeg liker den" til å ha hvilken som helst slags julepynt.

Jeg prøvde å finne et hjerte eller en krans først, men det er jo stjernene som er fine!

Samme med toppen av treet. Jeg har vokst opp med spir, men jeg vil ha et skikkelig overdådig et. Hiawata fant den stjerna vi har nå på Nille. Nille var yndlingsbutikken hans da han var liten, han mente at med Nille og gaffateip kunne man leve et fullverdig liv. Stjerna er full av glitter som drysser av hvert år, og den er egentlig for "grunn" til at man greier å få den til å stå støtt i toppen. Men vi gaffer den fast.

Save

__________________


Sist redigert av Tallulah : 08-12-16 kl 11:19.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat