Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-07, 10:59   #29
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal jeg kaste/selge CD-ene mine?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Kaste CD'ene? Det høres jo helt horribelt ut. Hos oss er CD'er og bøker samleobjekter og de får samle støv så mye de vil. Du må jo ta vare på alle innecoverne da, der står jo alt om musikerne og gjerne masse annet kult om banda og sånt. Du burde jo også sjekke om du har noen samleobjekter der. Guri meg for en skummel idè å kaste alle cd'ene. Tenk om du angrer!

Jeg må bare signere Kasia og Glitter! Kvitte seg med cd'ene????
Nå må vel jeg og mannen betegnes som samlere, og spesielt interesserte men likevel ... Jeg har fremdeles en melkekasse med vinyl og den gamle Nad platespilleren min stående i boden. Har bla. all U2 både på vinyl og cd. Cd'er og bøker er samme greia for meg. De må finnes i et hjem, og skal selvfølgelig vises (selv om jeg hater å tørke støv).

Mannen din har min fulle støtte!