Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-16, 07:37   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

At folk for sjette (!) året på rad deler den der saken om den skolen i Drammen som ville forby nisseluer. 1. Den er fra 2011. 2. Skolen har snudd forlengst. 3. Det var ikke de kravstore muslimene som vil ta fra oss jula som hadde protestert, det var skolen som ville ta hensyn til norske grupper som ikke feirer jul. Kildekritikk, kildekritikk, kildekritikk!!!

Og i samme slengen: En journalist (!) på min venneliste som utelukkende og ukritisk deler artikler fra document.no, rights.no og lignende sider.

Ja, dette.

Jeg har en i min litt utvidede familie som deler helt ukritisk. Jeg har kommentert på noe, men det når tydeligvis ikke inn. Han virker å være en frpmann på sin hals og liker Listhaug. Nå har jeg sluttet å følge han.