Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-16, 17:31   #895
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.



Må Lære Meg En Gang For Alle - at det er fåfengt å forsøke å diskutere med folk som sprer muslimfiendtlig propaganda fra nettsteder med nazisympatier.

Status med bilde av skogbranner i Israel, de er påsatt og betraktes som terrorhandlinger - påstand om at muslimene jubler, kilde - svensk nettside. (Kjapp googling viser sterke koblinger mot nynazister, som tydligvis liker Israel bedre enn de liker muslimer nå.)

Jeg: "jeg antar du ikke veit at "nyheten" du linker til stammer fra en nettside med nazistiske sympatier? (Med en lenke til en liten, kjekk film om kildekritikk og hva som skjer når man ukritisk sprer propaganda på nett.) Å spre slikt bidrar til polarisering av sidene og er overhodet ikke til hjelp for å oppnå fred og forsoning i verden.

Vedkommende svarte med en lang tirade som i bunn og grunn konkluderte med at det gjorde ingen verdens ting at siden var nazisympatisk, for hva som sto der var for det meste sant likevel, statsministeren i Israel kan ikke beskyldes for å være nazist - (¿Que? Hvor kom han inn i bildet?) - og dessuten så kunne han ikke like islam og muslimer uansett - og den svenske siden var i hvertfall ikke venstrevridd slik norske media er, og dermed gir den er riktigere, mer nyansert bilde, enn hva slike som meg får med oss.

Jeg gir opp. Jeg orker bare ikke mer.

Eg trudde denne veka hadde vist oss at norsk media ikkje er venstrevridd, eg, då, men...

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat