Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-16, 21:14   #375
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Ungene ønsker såååh herr Tulle kan komme å bo her i desember at de har spurt om vi ikke kan sende brev for å spørre. Har blitt enig med mannen om at vi lar han få komme om vi kommer på nok på forhånd. Liker ikke slemme ting eller potensielt skumle ting som at han har vært på rommene deres om natta feks. Har en del ideer allerede så skal gjøre mitt beste for at det blir noe av.
.

Del gjerne idéene dine. Jeg har ikke så mange idéer selv og tenker at selv om han ikke kommer til å tøyse hver natt bør det nesten være minst annenhver natt, i allefall denne første julen, og det blir jo en del triks man må ha klart da. Døra er klar, rødmalt og fin med julekrans på (og har lærertyggis klar til å feste den) og jeg har skrevet et brev med snirklete skrift hvor han forklarer at han falt ut av nissens slede da de prøvekjørte den og at han skal bo hos oss til julaften når nissen henter ham igjen. Jeg gleder meg skikkelig og har til og med holdt det hemmelig for mannen (men regner med han skjønner tegninga da ).