Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?
Opprinnelig lagt inn av nokon, her.
Du kan jobbe mykje med bilder frå mobil, altså. Apper som PS Express har mange gode redigeringsverktøy.
Angåande konkrete spørsmål - eg har ein blogg i ein heilt annan sjanger. Og eg veit at andre innafor den same sjangeren har 2-300 lesarar pr. innlegg og 2-4 personer som kommenterer. Du kan ikkje måle lesertall gjennom kommentarar.
Eg bruker Wordpress sin eigen statistikk og Google analytics til å halde oversikt over kor lesarane mine kjem frå og kva dei les. Samtidig ser eg at viss eg skulle ha skrive om dei tinga eg får flest treff på, ville bloggen ha endra veldig karakter. (Eg skriv om bøker og dem posten som framleis ligg på topp på søketreff er posten om Linnea Myhre si bok, Evig søndag. Og sidan eg ikkje skriv ein ligg med masse kjendisstoff, er det litt komisk. Eg tenker likevel at eg skriv for dei "trofaste", og kjem ikkje til å endre profil på bloggen sjølv om Linnea-innlegget mitt trekk folk). Poenget er at eg tenker eigentleg at særpreg gir ein dei lesarane ein "vil ha", medan klikkbite-overskrifter gir mange tilfeldige treff. Og poenget må jo vere å nå dei lesarane ein vil ha, som verdsett innhaldet og særpreget ditt.
Ja det er helt sikkert og visst, ønsker å nå de som har interesse av det jeg skriver om. Var blant annet derfor jeg fjernet bloggadressen på dette forumet