Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-07, 08:34   #38
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halv/helfabrikata

Jeg regnet heller ikke med buljongterninger, pasta og hermetiske tomater og mais. Tror jeg bare slutter meg til Hims definisjon. Karbonadedeig er jeg usikker på, jeg trodde det var rent oppmalt kjøtt uten noe tilsatt?

Hvis halvfabrikata betyr all bearbeidet mat, så har vi det hver dag i en eller annen form. Vi dyrker ikke ris eller holder kyllinger og storfe i hagen.

Jeg har forresten blitt mye flinkere med fisk etter inspirasjon fra forumet. Nå lager jeg fiskegrateng selv og spiser aldri fiskepudding lenger. Fiskekaker en sjelden gang, men nå er det sikkert et halvt år siden sist. Jeg har i grunnen blitt en mer habil kokk av å være på forum, og fått et mer positivt forhold til mat.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat