Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-16, 12:57   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madama Butterfly for dummies

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg er så glad jeg fikk oppleve dette, det var så fint, og jeg sendte en tanke til deg, Teo som nesten fikk oppleve det. Denne forestillingen er det verdt å nesten ofre hele sparekontoen for å få oppleve.

Jeg hadde selvsagt ikke nølt med å ofre sparekontoen, hvis det var det det sto på. (Jeg hadde jo billett til den forestillingen med henne som ble avlyst i fjor. ) Men jeg har eksamen på torsdag, så det ble litt vanskelig å prioritere en Oslo-tur denne helgen.

Så bra at du hadde en fin forestilling, Divine.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat