Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-07, 23:55   #26
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det nå man skal røre jordbær?

Jeg har rørt jordbær i dag, og enkel som jeg er så gjør jeg som det står på den blå Certo pakka med frysepulver. Jeg kjøpte jordbær i dag til 10 kroner kurven. Gidder ikke å vente til det blir enda billigere. Er uansett ikke så mye billigere det blir. De snakket om at toppen på jordbærsesongen blir i helga. Var greit å få gjort det før ferien. Jeg kjøper 2 kasser + et par kurver. Skjærer opp jordbæret i 4 deler, eller mer om de er store. Veier opp 2 kg og putter oppi blandingen av sukker og frysepulver. Jeg bare rører det lett nedi og lar det står å smelte litt sammen før jeg rører litt mere. *sparer mye røring*. Putter i bokser og rett i fryseren.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat