Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-16, 14:57   #310
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg er enig med Albertine, samtidig tror jeg vi skal være forsiktige med å marginalisere Trumps velgere på denne måten. Dette beskriver ikke alle hans velgere, disse hadde stemt på ham uansett, og vi blir aldri kvitt dem. Det er de vi mistet på veien jeg er mest bekymret for. De er ikke moralsk fordervede borgere, de er antagelig bare slitne, motløse og har mistet håpet. Jeg hørte en uttalelse på NRK i dag om at en middelklassefamilie ikke lenger kunne ha håp om å lose barna sine gjennom college. De har ikke lenger råd, mens de for bare noen tiår siden kunne klart det. Jeg tror vi må innse at veldig mange Trump-velgere er veldig like oss, men offer for et system som tar fra dem motet fullstendig.