Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-07, 16:29   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva må jeg tenke på ved kjøp av ipod?

Tja, du må vurdere hva du skal bruke den til - altså hvor stor lagringsplass du trenger og hvor stor den er å drasse på.

Vil du se videosnutter på den? Vil du ha 100 forskjellige CDer på den? Er det viktig at den matcher jakka di?

Jeg har akkurat nå en bitteliten Creative med egentlig altfor liten lagringsplass, det som er greit med den er at den egentlig bare er en minnepinne, jeg kan derfor bare stappe den inn i maskinen og dra filer over. Jeg trenger altså ingen ekstra ledninger. Men jeg skulle meget gjerne ha mye mer lagringsplass.

De to mest kjente merkene er vel Ipod og Creative. Hvilken som er best diskuteres. Som ihuga Mac-motstander liker jeg Creative best.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat