Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-16, 23:12   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen på disse Electrolux-vaskemaskinene?

Den billigste har ikke "godkjent ullprogram". Jeg er usikker på hva som er definisjonen på "godkjent", men jeg ville sjekket at det er et skikkelig ullprogram på maskinen. Jeg syns i alle fall det er godt å ha.

Den billige har ikke hurtigprogram. Det ville jeg savnet, vet jeg. Jeg ville også savnet resttidsindikator, som den heller ikke har, men det er jo mer på "nice to have"-siden, da.

Den største forskjellen er kanskje at den dyre har skånetrommel. Det har en del å si for slitasje på klærne, er min erfaring. Jeg ville valgt en maskin med skånetrommel, hvis budsjettet hadde tillatt det, for min del.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat