Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-16, 09:00   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Copic markers eller andre lignende tusjer

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Min tenåring har/hatt Promarkers og jeg har ikke hørt noe ønske om Copic. Finnes enkeltvis og i sett, både på Staples og Panduro og mange flere butikker. Et mye brukt sett var det med mange ulike gråtoner.

At hun ønsker seg copic kan jo sikkert bare være fordi hun har sett dem brukt på youtubevideoer, til nå har hun bare hatt skisseblyanter, finetip tusjer og fargeblyanter til å tegne med.

Tror jeg satser på promarkers, så kan hun heller vurdere om hun ønsker seg noe annet en annen gang.

Sett med gråtoner var lurt. Ser de er utsolgt på panduro sine nettsider, men fant dem på ebay.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat