Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-16, 21:10   #174
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2016

Får vel begynne jeg også nå, har strikket gode kjøkkenkluter i lin med "magebind" som ble ganske ok. Smågaver til tanter ect.
Dropskokinga begynner midt i november, det blir mange kilo innen jul. Det har blitt "min" greie de siste fem årene. Når jeg har prøvd å la være blir det ramaskrik, så det utgår. Hyggelig at folk faktisk setter pris på dem, for det er jo litt jobb.
Selve jula blir rolig i år, vi blir max 9 stk! Det blir veldig rart,men sikkert ok. Nyttår blir vi det tredoble.
Kalender er greit. Ungene deler en stor hjemmelaget en, hvor jeg henter en pose på hver dag. I posen er 4 stk små godteting, hverken mer eller mindre. Mange år siden vi avviklet pakkekalender hos oss. Vi voksne deler en flaxkalender.
I år skal jeg ta ut avspassering hele romjula for første gang noen sinne! Det gleder jeg meg mye mer til enn til julefeiring.