Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-16, 09:29   #9
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

At både mann og unger i år igjen trenger å få det forklart i klartekst at jeg syns det er koselig med litt oppmerksomhet når jeg har bursdag (i år også!), og at jeg fortsatt ikke syns det er kjempegøy å lage all mat og gjøre alt husarbeid på bursdagen min. :sutre: Nå blir det visst kake, men det føles ikke like stas når jeg har mast meg til den, liksom. Mannen rakk ikke polet, og jeg har ikke sett noe kort ...

Vi har betalt 15.000 i restskatt nettopp, så jeg var innforstått med at det ikke kunne brukes penger på gave, men det koster ingenting med oppmerksomhet eller et hjemmelaget kort, for tenk ...

:surmuling slutt:

Gratulerer med overstått!