Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-16, 11:56   #138
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er et folkehelseproblem at folk tar tankene sine altfor alvorlig

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

En del elsker jo å gå til legen, og har den verste hosten som noen har hørt noen sinne, tidenes laveste jernlager, og er du riktig heldig så får du medisin som du kan ta i alles påsyn på pauserommet!

Her har du meg!

Har vært på undersøkelse i dag, og trodde at jeg kanskje måtte vente lenge (på grunn av legestreiken), men endte da opp med ikke bare en men to leger. Han ene hadde vakt, men hadde så lyst til å være med (hyggelig at det ikke er bare meg som er nerdete). Og så diskuterte de masse - som jeg skjønte mye av ( ). Og da jeg gikk fikk jeg tatt et bilde av to roboter som hadde gått i veien for hverandre og den ene hadde innspilt damestemme og den andre hadde innspilt mannstemme og så sto de der og "kranglet" om hvem som skulle flytte seg.