Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-16, 22:31   #170
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Sitat:

Dagen etter dro jeg til Skeidar, der jeg fant hele hyller av gipsbokstaver. Ikke uten fornedrelse kjøpte jeg seks bokstaver, blant dem var H, O, M og E, men det var bare for å dekke over hva jeg tenkte å gjøre. Hjemme satte jeg fire av dem pent på rekke i vinduskarmen som vendte ut mot hengebjørka, og fortet meg å ta et bilde før noen utenfor kunne se det. Dybdeskarpheten var så lav at det var umulig å se hvor man befant seg, men bokstavene overlot ingenting til fantasien. De ble en mye omsnakket hilsen til min konservative tenketank-kritiker: H E I L, sto det. Bloggen fikk mange treff i dagene som fulgte. Litt skjemtes jeg jo over det jeg hadde gjort, men ting tydet samtidig på at mange satte pris på det. Slik jeg husker det, var det flere som lo og godtet seg enn det var folk som ble sinte.

Slik skal vi velge våre ofre, Bjørn Vatne. Morsom bok, for folk som er interesserte i interiør.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat