Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 16:15   #85
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Esme: Man kan sikkert ikke forvente at folk skal tåle det samme, men jeg synes heller ikke man kan forvente full lønn for å få hjemme med diagnoser andre fint klarer å gå på jobb med.

Nei det er akkurat det da. Jeg har hatt frozen shoulder i vår og det er jo nokså vondt altså, men har jo jobbet som ortoped og gått vakter og operert med det. Det blir veldig pussig når folk som har helt vanlige jobber ikke kan gå på jobb med samme diagnose da.

Betyr det at jeg aldri skal sykemelde noen for det? Jeg har jo ingen anelse om hvor tungt arbeidet deres er.

Jeg synes vel egentlig at man skal kutte ut at leger skriver sykemeldingsattester, vi har ingen informasjon om hvordan det er på jobb og hva slags arbeidsbelastning folk har. Vi bør kunne skrive ut når folk ligger inne på sykehus liksom, men ikke mer enn det. Det er jo egentlig bare en sak mellom NAV, arbeidsgiver og arbeidstaker.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat