Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-16, 12:22   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.936
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Juletråd.

Vi har blitt enige om å droppe kalenderen i år. Vi har kjørt pakkekalender til alle fire (en får gave hver dag, de andre skal kjøpe/lage/finne på). Vi har i flere år sagt at vi skal klare å gjøre det uten at det skal koste noe særlig og at det skal være smått og hjemmelaget, men vi får det ikke helt til.

Det vi skal prøve i år i stedet er at vi skal finne fire kvelder i desember der vi skal være sammen alle sammen og så skal vi ha ansvar for en kveld hver for å finne på noe hyggelig, enten det er å se julefilm, bake, gå på en forestilling eller noe annet. Jeg er veldig spent på hvordan det blir.

Ellers har jeg plutselig fått mange små barn å strikke til, så jeg er i full gang med julegavestrikkingen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat