Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-16, 15:21   #3
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjokoladefontene - førstereis ber om tips

Sjokoladefontene er den store attraksjonen på kvar barnebursdag her i huset.

Eg smeltar litt Delfiafett og blandar saman med melkesjokolade. Det blir litt på slump, eg prøvar meg fram, men kanskje 30-40 gram på to store plater Melkesjokolade? Det går glatt 8-9 store plater på 20 ungar, fleire korger med jordbær og i tillegg bringebær, blåbær, druer, fersk ananas og banan. Eg legg fram grillspyd i tre ved sidan av skålene med frukt og bær, så fiksar dei resten sjølv. I tillegg får dei ei streng formaning om at dei må bruke nytt grillspyd kvar gong, og at det er strengt forbode å stikke fingrane sine inn i fontena. Det fungerar heilt strålande.

Ver obs på at det tek litt tid å smelte Delfiafettet (eg brukar mikro, også til sjokoladen, men den tek litt mindre tid), så det er lurt å berekne litt tid til å lage blandinga før ein får starta fontena.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat