Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-16, 18:27   #46
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til gode krimbøker?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Avsporing. Tar gjerne i mot storytel-tips.

Hva synes du om oppleseren til bøkene om Aksel Th.Munthe forresten? Et eller annet sier meg at han ikke kan være norsk. Der hvor det gikk an å uttale ord feil så gjorde han det. Les denne setningen med helt som i fullt og helt. "Helt om natten, helt om dagen". Det var nære på at jeg pælma telefonen ut bilvinduet.

Den setningen festa eg meg òg ved! Det var mange rare uttaler, men den tok kaka. Og i den boka med den kidnappa tenåringsjenta snakka han nordlandsk-ish då han skulle herme etter farens trønderdialekt. Likevel var bøkene såpass spennande at eg klarte ignorere det. Men eg har svartelista opplesaren saman med Duc Mai-The og Trini Lund.

Eg starta ein Storytel-tråd i sommar, der er det mange gode tips (frå andre enn meg).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat