Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-16, 18:18   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Oslo-skolen noe annet enn skolen?

Mja. Jeg har ikke sett filmen, men

Sitat:

Læreren gjennomfører prøven med stoppeklokke, i henhold til Utdanningsdirektoratets retningslinjer. På tavlen står beskjeden «Jeg gjør så godt jeg kan».

Slik gjennomføres altså en prøve som skal avdekke lærevansker hos barn. Det gjør vondt å se på. Og det er vondt å vite at de yngste barna utsettes for slike prøvesituasjoner flere ganger gjennom skoleåret.

høres da ut som helt vanlige kartleggingsprøver, som vel er obligatoriske over hele landet?

Og at selv skoleflinke barn sutrer over leksene en gang i blant, er vel ikke akkurat breaking news. Ellers er jeg særdeles fornøyd med (vår lille flik av) Oslo-skolen. Vi har hatt svært gode lærere, dedikerte og tilretteleggende, både for utfordringer og muligheter.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat