Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-16, 07:43   #14
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black & White-bursdag

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Sambo hadde dette for eldstejenta si nå i mai, stor suksess! Alle gjestene var kledd i sort og hvitt (hadde ikke hatt NOEN skrupler med dette, svart og hvitt er noe alle har tenker jeg) og all mat var i svart-hvitt. Sambo hadde også laget en diger plakat i sort-hvitt med bilde av jubilanten som hang på veggen, og invitasjonene var selvsagt i svart og hvitt. Jeg laget bountykuler og noen småkonfekter og sendte med, og ellers var det jo det klassiske (Oreokjeks, sjokoladekake med hvit pynt, popcorn, muffins osv). Middagen var taco da.

Popcorn var morsom idè, takk! Veit du kor eg finn svart farge til kaker og sånn forresten?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Som straks sender de som ikke har, ut på handletur. Neida. Joda.

Eg har landa på at denne er innafor, alt anna tatt i betraktning.