Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-07, 22:56   #114
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Eh...nå var det jeg som hadde uttalelser som lignet på de du kommer med her - ikke Nenne. Du skyter på feil person. Selvsagt avskriver jeg ikke et mennesker kun på bakgrunn av en uttalelse. Men en uttalelse kan gjøre at jeg blir skeptisk til det øvrige en person måtte stå for. Eksempelvis reagerte jeg på Anna Wahlgren sin uttalelse om at barn bør få sove på magen, og det gjør meg skeptisk til andre ting hun måtte mene. Siv Jensen karakteriserte en gang voldtekt som "guttestreker" eller noe slikt, det gjør meg skeptisk til andre ting hun måtte finne på å si. Bare skyt meg.


Sant nok - var ikke så fokusert på hvem som sa hva - og følgelig hvem som skulle skytes ... ; )

Og jeg skjønner poenget ditt. Om noen sier noe veldig negativt oppsiktsvekkende så kan man bli skeptisk til den faglig tyngden generelt (mtp Wahlgren og Siv Jensen som du nevner).
Men nå er jo ikke A. Lindmo noen ekspert på graviditet eller barseltid - så uansett er ikke hennes meninger faglige uttalelser man er ment å skulle rette seg etter.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat