Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-07, 21:09   #74
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er det ikke bare å heve seg over sånt drittprat da? Synes det er helt uproblematisk at noen er så sneversynte at de tenker slik jeg.

Problemet er bare at enkeltpersoner med helt forskrudde og kvalmende meninger sine uttalelser nærmest blir stående som manifest for en større gruppe. Når jeg går rundt med Xplory´n min vil kanskje flere stemple meg som en nedlatende dust? Men, nå ønsker sikkert journalistene diskusjon og blest (som forsåvidt er fint), og ved å velge ut personer med ekstreme meninger får de jo det.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat