Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-16, 21:00   #16
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.983
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmelaget iskrem, trenger smaksforslag

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har den samme, men synes det går så tregt å få god konsistens, så jeg har ofte endt opp med å sette bollen i fryseren, og piske iskremen opp igjen med håndmikser, og da er det jo liten vits. Har du noen lure tips annet enn å sørge for at blandingen er kald nok før man setter maskinen i gang?


Jeg synes ikke den er treg, men har ikke noe å sammenligne med heller. Jeg har hatt min ganske mange år, så det er kanskje ikke den samme modellen de selger i butikkene nå? Jeg har uansett aldri tålmodighet til å stå og se på at det fryser, jeg bare går og gjør noe annet så jeg har aldri tenkt over hvor lang tid det tar må jeg innrømme. Jeg har uansett ingen andre tips en kjøleskapskald iskremblandingen og frossen bolle.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat