Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-16, 21:20   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Bilstoler] Bakover lengst mogleg? Bakover til 4 år/15 kg.? Snu eller ikkje snu?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg må innrømme at det i min verden er helt fjernt å skulle snu barnet bare fordi man kan, så lenge det jo faktisk er sikrere å sitte andre veien. Jeg tror nesten ikke jeg hadde vært villig til å diskutere det engang. / Det er begrenset hvor god kontakt man trenger med et barn på de korte turer man kjører i hverdagen. Klager han selv over dårlig sittekomfort?

Han er jo bilsyk, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat