Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-16, 14:25   #689
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Game of Thrones

Siden det var Kings Guard som voktet Tower of Joy da Ned Stark og Howard Reed kom, er det vel nærliggende å tro at det var Rhaegar som hadde satt dem der for å vokte den fødende Lyanna fordi hun skulle føde deres barn? På den andre siden så var det jo lite farskapstester på den tiden, og hun kunne jo hatt seg med Robert og blitt gravid med hans barn. Jon er jo svarthåret og brunøyd som alle Roberts barn.

Daenerys er tanta til Jon om Rhaegar er faren; Daenerys og Rhaegar er søsken. Om Rhaegar er Jons far og Rhaegar og Lyanna faktisk giftet seg før Jon ble født, så er Jon en ektefødt Targaryen, og nærmere arverekken enn Daenerys. Så jeg må si at jeg håper ikke at Jon og Daenerys gifter seg. Jeg setter kortene mine på den tøffeste dama i Westeros, Lady Mormont. Hun må bare få noen år på baken først. Hun kunne fått skikkelig fart på Jon Snow.