Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-16, 13:32   #47
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jo, selvsagt er det uansvarlig å kjøre forbi, men mange kan bli helt gale av å ligge bak bobiler, campingvogner eller folk som kjører sakte. Personlig blir jeg så sliten av folk som presser bakfra, så for å ha en behagelig kjøretur selv, samt bidra til å gjøre trafikkbildet tryggere for alle, så kjører jeg inntil og slipper folk forbi i ny og ne, hvis jeg ser at jeg skaper irritasjon. Uavhengig av om det er de som tar feil og er idiotene. Jeg vil tro at gassing på flatene kan oppfattes som at du ikke ønsker å slippe dem forbi, og dermed skape ytterligere irritasjon.

Sier meg enig i Tallulah. Og idioter fra Vestlandet er gjerne litt ekstra utålmodig på kjente, smale vestlandveier. Og da er det veldig greit for "husfreden" å bare like godt slippe de forbi når anledningen byr seg. Ikke det at jeg vet hva jeg snakker om, altså...