Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-16, 10:13   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på smale vestlandsveier

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Selvsagt er det lettere å holde høyere fart gjennom en sving med en personbil enn en bobil. Det er irriterende å ligge bak en som bremser veldig ned for så å gasse opp, selve kjøremønsteret er ubehagelig selv om det ikke tar så mye lenger tid. Jeg ville nok ikke presset på for å kjøre forbi, men jeg hadde nok irritert meg over å ligge bak deg.

Dette.
Det er rett og slett irriterende kjedelig å måtte kjøre sakte fordi (bo-)bilen foran ikke klarer svingene. Det er det samme som å ligge bak en tunglastet semitrailer opp fjellsidene.
Folkeskikken min tilsier å slippe forbi når jeg kan, noe vi gjør om vi kjører med campingvogn eller annen henger selv. Jeg har ikke hastverk eller behov for å kjøre som et svin, men fartsgrensene kan man jo i det minste være i nærheten av.