Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-16, 11:20   #10
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Back to the eighties - kjøkkenøy med skap over?

Du vil ikke ha det, altså!! VI har et originalt kjøkken av den typen. Et kvalitetskjøkken fra Huseby med fine, glatte eikedører som har holdt seg utrolig fint siden 1978, men de overskapene som henger ut i rommet er en av de største grunnene til at vi bytter nå i løpet av et par år. De tar ekstremt mye av romfølelsen, benken virker og oppleves mindre og de stjeler mye mer lys enn man skulle tro.

Jeg vil ha løsninger over hele huset som ikke irriterer meg, og de overskapene irriterer altså vettet av meg. IKKE gjør det!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat