Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-16, 22:58   #19
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Solbriller med styrke

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

På Brilleland kjem det an på prisen for innfatninga. Det kjem sjølvsagt an på styrken og synet og slikt, men det går an å få enkle variantar rimelig.

Ja skjønner at det så klart kommer an på innfatningene og jeg kommer jo ikke til å legge like mye i det som i vanlige briller til henne. Hun har egentlig ikke noe komplisert galt med synet, men fordi hun bare har dårlig syn på ene øyet må hun ha noen dyre glass for å unngå at øynene ser ulike ut i størrelse tror jeg. Men det er jo ikke så nøye når det gjelder solbriller med mørke glass.

Tror jeg skal ta henne med meg på Specsavers og se, de er vel nokså rimelige?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat