Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-16, 12:35   #63
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg greier ikke å velge kjøkken!

Det er dette kjøkkenet jeg vil ha.

Men jeg er usikker på om hvitt er riktig til det grønne. Min mann mener det, (Sävestad ligner mest). Han har kanskje rett. Voxtorp er den grepsfrie. Jeg skal ikke ha spesielt mye overskap. Over den ene benken skal jeg kun ha åpne hyller som på dette bildet. På den andre skal jeg ha noen overskap.til vinglass og pene boller. Ellers skal alt i skuffer.
Flisene jeg ønsker meg er fra Winchester Tiles og er nydelige. NYDELIGE.
De blir fine til både tre og stein.
Jeg liker Moselle

Jeg liker Toumaline

Jeg liker Lagoon

Jeg er meget besnæret av en steinløsning jeg så i går, med avrenningsriller skåret i benken og underlimt vask.
Jeg er også veldig besnæret av heldekkende stålbenk i kombinasjon med tre. Det reneste vil allikevel kanskje være stein, og så får det heller klinge og klange litt, og knuses litt. Eller vil jeg det?

Gulvet blir likt som stuen. Enstavs eik. Jeg synes fliser og skifer er hardt å gå på i lengden.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 25-05-16 kl 12:40.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat