Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-16, 09:50   #18
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

I går kom bunadsskjorten i hus, den passet perfekt! Alt sølvet til konfirmanten samt sko er i hus, mitt påsydde sølv er kommet tilbake nyrenset sammen med sølvbeltet og det som konfirmanten skal arve. Bunadssyeren har startet på stakken (liv og stakk henger sammen), og jeg føler alt det er under kontroll. Vi har funnet et bord på Jula vi antagelig kjøper, men satser veldig på vårvarme og pent vær, håper kaffen kan inntas fordelt på inne og ute på terrassen. ptimist: Må bestille bordkort, de skal ha bilde(r) på. Fotografering er jeg usikker på, har lyst til å spørre en jeg kjenner litt som er dyktig amatørfotograf og tar knallfine portretter, håper han er ledig. Men om han ikke er det, må vi gå i tenkeboksen.