Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-16, 22:20   #20
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Løse hunder i skogen som ikke hører på eieren sin

Loven om båndtvang er klokkeklar. På privat eiendom, både inn- og utmark, så skal området være skikkelig inngjerdet for at loven ikke gjelder. Så enkelt er det!

Jeg tviler ikke et sekund på at du Floksa er en solid og god hundeeier, og jeg tviler ikke et sekund på at du har full kontroll på hundene dine. Men, du bryter loven, og du prøver å snakke deg bort med privat eiendom og private skiløyper og jeg vet ikke hva. Det blir for dumt.

Og så synes jeg du er en smule naiv når det gjelder tiltroen til hundene dine. Ja, de er nok helt sikkert slik du beskriver de, men man vet aldri... Plutselig oppstår det en situasjon hvor hundene skifter modus. Man skal ikke glemme at hunder er dyr. Rovdyr, faktisk. Det skal man aldri glemme.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat