Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-16, 10:53   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode grytebrød, oppskrifter ønskes!

Takk for tips! Jeg liker melet, men ikke alle i familien er enige. Skorpen blir fortsatt god?

Det vi vanligvis har gjort med brødbaking, siden det går så ENORMT store mengder, er å bruke sånne ferdigposer, men de begynner å bli litt lei av de samme smakene, og så er det jo tilsatt så mye ekstra gluten i dem at jeg prøver å finne et alternativ. Men det blir nok fortsatt en "base" med mannens "12 brød i slengen basert på posemiks", tror jeg. Når 3 av familiens medlemmer spiser MINIMUM 4 blingser per brødmåltid, gjerne mer, og fjerdemann ikke er så langt bak, så går det en del.