Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-16, 20:57   #61
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løse hunder i skogen som ikke hører på eieren sin

Jeg synes at folk som skaffer seg dyr, skal ha kontroll på dem. Å holde hunden sin i bånd der forlk ferdes, er en slevfølge. Hunden vår er bare løs i hagen. Hun er forøvrig en liten sak om ikke jager hverken det ene eller det andre, og hennes største skrekk er å miste folka sine.

Jeg synes man skal la være å lufte hunder i barnehager - hva ER det for noe? Det må da finns andre inngjerdede steder de kan løpe fra seg på?

Jeg plukker opp etter henne - alltid. Rundt her vi bor, synes jeg folk er flinke til å plukke opp etter hundene sine. Jeg synes egentlig ikke man bør ha dyr i tettbygde strøk hvis man ikke har sjekk på hvor de er og hvor de gjør fra seg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat