Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-16, 18:20   #125
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Litt spesielt å tro at voksne mennesker ikke får med seg slikt som dette, når det er en NRK-fronting. Man kan ikke lage noe skikkelig undergrunn som kun spres via ungdommenes private instachatter når det er daglig headliner på nrk.no, gitt. Ikke når man lar seg intervjue om konseptet i DN heller. :undertrykt fnis:

Sant nok. Jeg tror nok alle, inkludert serieskaperen, ble litt tatt på sengen av hvor godt serien traff utenfor målgruppen.

Jeg er for øvrig enig i at man kan bli litt småsprø av Facebooksiden. Jeg har forsøkt å vri litt på innstillingene, så nå dukker det ikke opp innlegg fra den i feeden min i hytt og vær. Og så har jeg funnet meg en annen kanal å "Skamme" i. De som er der skjønner fort hvem førtis-Gaia er.

Egentlig var det litt deilig med en serie-pause. Ulempen med å følge serien på P3 er at det ble litt vel mye F5 i løpet av en dag. Jeg trengte "ei litta pause". Men dagens insta-easteregg var riktig så søt.

Gaia er ikke aktiv