Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-16, 17:25   #3
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når 9-åringen ikkje vil ha bursdagsselskap....

Vinterferie rett etter påskeferien er nytt av året. Veit ikkje heilt kvifor dei har valgt å gjere det sånn.

Det er mulig eg hadde klart å overtale ho til eit miniselskap her heime med dei fire nærmeste venninnene. Men det sitt langt inne hos meg å gjere dette sidan eg var den som tok til orde for "alle av samme kjønn" på foreldremøtet i haust. Eg var ganske bestemt også. Klassen var ny i haust sidan tre klassar blei miksa og slått saman til to. Eg syns derfor det er viktig å inkludere alle for å skape godt samhold blant jentene i klassen.

Men eg begynner i alle fall å innsjå at det ikkje kjem til å bli delt ut invitasjonar på mandag. Mulig eg blir nødt til å svelge ein kamel og invitere dei fire ho er mest med på pizza og film uten å kalle det bursdag. Æsj, altså...
Gruar meg til ho blir tenåring. Ho kjem til å bli ein prøvelse...