Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-16, 12:46   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Ta vare på de fineste ihvertfall! Tenk den dagen barnebarnet dit kan beundre og kle seg ut i dine ballkjoler. Jeg får helt vondt i hjertet av at mamma har kastet alt av de kule klærne hun hadde som ung voksen på 60-70-tallet, i tillegg til alle babyklærne vår.

Ja, det er litt sånn jeg tenker også. Enten barnebarn, eller tenk om Hiawata vil bli drag queen? Jeg har f.eks en kjole etter mormor (som ikke passer ...) som jeg er superglad for å ha. Men jeg burde jo strengt tatt få lagt den opp slik at jeg kan bruke den. Det samme med ulldrakten jeg har etter henne.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat