Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-16, 15:01   #17
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp og soving på kveld/natt

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Husker jeg feil eller har dere en hund til? Sover de på samme sted?

Her hjalp det da vi puttet valpen og ho andre i samme bur. Ho eldste hadde egentlig sluttet med bur på natta, men vi begynte med det igjen for å roe valpen. Nå legger de seg mellom 22-24 og slippes ut i 6-7 tiden på hverdager og sover videre til ca kl 10. Det har vært sånn i flere mnd nå og valpen er 7mnd.

Vi har en til ja. Samme rase. Buret står kliss inntil buret til han andre.
Vanligvis ville jeg lagt de i samme bur, men han eldste har ikke vært særlig begeistret for valpen og har oppført seg ganske kjipt mot han. I går ser det ut som det snudde litt og han lekre bittelitt med han og lot han få slikke han på hodet. I dag har han slikket på valpen og de ligger ved siden av hverandre, så jeg tror det snur nå. Etter et par netter med god utvikling tenkte jeg prøve legge de sammen. Buret er gigastort og det er plass til de begge der, også når valpen blir voksen (valpen ligger nå i lite bur).

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat