Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-16, 09:22   #82
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BMI - moderat overvekt er best

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Til og med da jeg hadde en BMI på 40, og valgte vektoperasjon, var helsa mi helt fin. Jeg hører så mange som sier at de valgte vektoperasjon "for ikke å døøøøø",

Mens jeg på mitt tyngste har hatt BMI på rundt 30 og virkelig vært i ræva form: Tungpustet, elendig kondisjon, vonde knær osv. Jeg slet faktisk mer fysisk av overvekten enn psykisk. På det største brukte jeg str. 44, og var altså ikke en veldig stor dame, (jeg innbiller meg i alle fall at mange som tar vektoperasjon er større) men kroppen min slet virkelig med den ekstra vekten. Jeg klarte ikke å gjøre ting som jeg vanligvis likte å gjøre,løpe rundt på fjellet, f.eks.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat