Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Jeg vil bare slenge meg på bølgen her og ta avstand fra å bruke skjellsord mot andre brukere. Både når Skremmern gjør det først og når Elin gjør det for å la henne smake egen medisin.
Det er langt over grensen for hvilken tone jeg vil ha her inne, og hvis det er sånn at det er oss brukerne som til enhver tid skal sette standarden for hva vi syns er akseptabelt så vil jeg si fra høyt og tydelig at jeg vil at standarden skal være høyere enn som så.
Det er heller ikke videre sympatisk å være sur og grinete og tverr mot alle andre, og så frese som en hoggorm dersom noen gud forby skulle være like skarp tilbake.
Jada, du må gjerne arrestere meg, men om du har fulgt med litt på hva slags ord jeg tar i min munn til vanlig for å beskrive noen, så ville du oppdaget at jeg ALDRI kaller noen for mindre intelligent, dum, lite opplyst (den er lite brukt her på forumet i forhold til på NM), nek, kjerring, idiot eller andre ufine beskrivelser på folk jeg diskuterer eller er uenig med.
DERFOR; for en gangs skyld (måtte det bli siste!!) tok jeg igjen med Skremmern for at hun kanskje skulle kunne se hvor utrolig stygt og dumt det ser ut når man legger seg på et slikt lavt nivå kommunikasjonsmessig.
Lite hyggelig tone javel, men jeg har da sett minst like hyggelig tone i andre innlegg på annet forum av FLERE av brukerne her inne FLERE ganger før uten at det har blitt reagert hverken i øst eller vest.
MEN jeg tar det du skriver til etteretning jeg. Ydmyk som jeg er.