Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-16, 20:25   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.084
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge brukes loftssengen?

Jeg har inntrykk av at de fleste går lei disse sengene, synes de er upraktiske og for ruvende. Samt at mange ønsker å sitte i senga og prate etc med venner, noe som er lettere med lavere senger.

Storebror hadde halvhøy seng en stund, men det var ikke en stor suksess. Dog var det da bare lekeplass under. Men det ble mest brukt til lagring av leker som var utrangert.

Vi kjøper dagseng fra Ikea til lillesøster nå, med to store skuffer under. Da tenker jeg at hun i mange år kan sitte med venninner etc i senga og prate, den kan også dras ut og bli dobbel. I skuffene under tenker jeg i første omgang ha dukker og slikt fordi hun trenger plass til å lagre det litt til. Så får hun separat skrivebord. Hun har lite rom, men jeg lar det heller bli lite gulvplass.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat