Tråd: Kanin
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-16, 22:23   #11
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kanin

Takk for alt av info, suger det til meg.

Og ja, tar vi til oss ett dyr blir det tatt vare på livet ut, det er jeg som skal ha hovedansvaret og ikke barna f.eks. Men vil altså prøve å være så sikker som mulig og kunne mest mulig på forhånd siden jeg er av typen som knytter meg veldig til dyr, bryr meg så inderlig - nesten litt flaut å si at jeg som sykepleier av og til tenker det er mest synd i dyrene for de kan ikke få sagt om det feiler dem noe osv. Har altså ikke hatt kanin før men hadde marsvin når jeg var liten og senere hund og siste jeg og mannen hadde var en undulat som ble 7 år; Mange uttrykte vi var helt på bærtur som f.eks valgte å ta undulaten til dyrlegevakt når han ble syk istedenfor å enten bare se det an eller knekke nakken på den først som sist. Sånn for å illustrere at nei, det er ikke noe vi skal skaffe oss og gå lei på en to tre. Og det skal være en innekanin som skal få lufte seg ute, den skal passe vårt behov og ikke noen som kanskje muligens skal passe en gang i løpet av 10 år.