Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-16, 08:53   #71
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitere med eller uten partner til 40-årslag?

Tja, er det noe hyggelig med fremmede mennesker i bryllupet sitt, da? Jeg skrev tidligere i tråden at både jeg har vært i bryllup som "+1", og jeg vet ikke helt hva jeg synes om det. Jeg følte meg velkommen, det var ikke det, men jeg følte at jeg kom trampende inn i noe veldig privat. Da kjente jeg ikke brudeparet i det hele tatt. Da mannen og jeg giftet oss, ville vi bare ha folk vi følte oss vel sammen med, i bryllupet. Men man kan jo ikke velge gjester helt fritt når det gjelder nær familie, så der valgte vi i å ikke invitere familie i det hele tatt. Det var trist, men alternativet var å ha gjester der som jeg rett og slett ikke maktet å ha rundt meg på en slik dag. Og det var uaktuelt på VÅR dag. At folk orker å ha ukjente og/eller folk de ikke liker, i bryllupet sitt, er helt ufattelig for meg. Men jeg skjønner at jeg sikkert er litt sær der. Dette henger sikkert sammen med det jeg har skrevet tidligere om begravelser også, at jeg reagerer på hvor mange ukjente som tropper opp.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat