Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-16, 19:05   #28
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ille synes du det Kari Jaquesson sa var?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg blir bare opprørt over at dette liksom er en ok måte å diskutere på, uavhengig alder. Man drar en generell debatt ned på et personlig nivå, med bruk av stygge ord attpåtil. De blur fratatt retten til å ha en mening fordi de ikke har sugd pikk?? Hva ER det for et argument?? Det er da MANGE som er i tvil om sexkjøpsloven er ok for de som selger sex.

Jeg er absolutt enig i at det ikke er noen stas med hersketeknikker. Men jeg er overrasket over at det er mer grusomt å "kneble" folk med at de ikke har sugd pikk, enn at de er for unge/for gamle/ikke norsk/ikke kan nok fremmedord? (Faktisk synes jeg det siste er verre, for det er tydeligvis mer akseptert).

Kritikken i media har ikke gått så mye på hersketeknikker synes jeg som at det var krenkende og/eller at vedkommende var 17 år.